Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

Να αποσυρθεί το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως
και η τροπολογία του αίσχους
Η απάντηση της μαχόμενης εκπαίδευσης είναι και θα είναι δυναμική και μαζική!
ΤΡΙΤΗ 26/5 ΝΕΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ, 19:00 ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
Θα αποτρέψει τα σχέδιά τους με Αγώνα διαρκείας για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής επίθεσης και
Απεργία – Αποχή από την Αξιολόγηση
Με το άνοιγμα των σχολείων προχωράμε σε απεργία – αποχή από την εφαρμογή της (ν)τροπολογίας
Καμία ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος και παροχή εξ αποστάσεως με ανοιχτά σχολεία

Μέσα σε συνθήκες πανδημίας, εγκλεισμού και απαγορεύσεων κυκλοφορίας και συγκεντρώσεων, με κλειστά σχολεία, το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση της ΝΔ έδωσε στη δημοσιότητα και θέτει σε δημόσια «διαβούλευση» το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο που αφορά όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια άκρως επιθετική εκ μέρους της Κυβέρνησης προσπάθεια εκμετάλλευσης της κρίσης και της πανδημίας ως ευκαιρίας, ώστε να περάσει ριζικές αναδιαρθρώσεις που επιφέρουν συντριπτικά πλήγματα σε βάρος της Δημόσιας Εκπαίδευσης, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών κατακτήσεων των εκπαιδευτικών.Με την επιβολή καθεστώτος έκτακτης ανάγκης, και επιχειρώντας να βάλει τα εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα σε γύψο και τις λαϊκές ελευθερίες σε περιορισμό μέσα σε καθεστώς απαγόρευσης κυκλοφορίας και συναθροίσεων, κάνει ένα ακόμα σοβαρό βήμα στην αλυσίδα των νέο-συντηρητικών μνημονιακώναντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων, στη γραμμή της νεοφιλελελεύθερης ατζέντας ΟΟΣΑ – ΕΕ – ΣΕΒ, προετοιμάζοντας τη νέα μνημονιακή κανονικότητα της επόμενης ημέρας.Μιας κανονικότητας που πατώντας στο δόγμα «νόμος, τάξη, κέρδη» θα περιλαμβάνει τη μονιμοποίηση των «έκτακτων» ρυθμίσεων στα εργασιακά, την πλήρη ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, την ανεργία, τη φτώχεια τη διάλυση δημόσιων και κοινωνικών αγαθών όπως αυτό της Παιδείας.
Το πολυνομοσχέδιο έρχεταισε συνέχεια όλων των αντι-εκπαιδευτικώνμνημονιακών πολιτικών των τελευταίων χρόνων. Από τα πρότυπα σχολεία της Διαμαντοπούλου μέχρι το ν. 4547/2018ανασύρονται όλα τα στοιχεία πάνω στα οποία μπορεί, ως σύνοψη όλων των προηγούμενων επεισοδίων, να συγκροτηθεί το ευαγγέλιο των μνημονιακών πολιτικών στην εκπαίδευση. Οι περικοπές σε προσλήψεις και οι καταργήσεις – συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολικών μονάδων έρχονται μαζί με την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα και τις συνέπειες που αυτή επιφέρει στην ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου, ως συνέχεια του Π.Δ. 79. Ο πυρήνας του πολυνομοσχεδίου, ένα ιδιόμορφο μίγμα νεοσυντηρητισμού και νεοφιλελευθερισμού, περιέχει όλα τα στοιχεία των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών με τις οποίες αναμετρήθηκε το εκπαιδευτικό κίνημα τις τελευταίες τρεις δεκαετίες: Αξιολόγηση, πειθάρχηση, ανταγωνισμός, κατηγοριοποίηση, αριστεία, απόρριψη, περικοπές, ταξικοί φραγμοί. Για τους λίγους, τα πρότυπα – πειραματικά σχολεία αριστείας. Για τη μαθητική πλέμπα, το φθηνό σχολείο της γειτονιάς και τα ΙΕΚ. Η πολιτική ηγεσία του ΥπουργείουΠαιδείαςαποδεικνύεται το συνεπέστερο ντελίβερυ των σχολαρχών, των ιδιωτικών συμφερόντων και των επιχειρηματιών φίλων της.Η αράχνη της αξιολόγησης υφαίνει τον ιστό του νεοεπιθεωρητισμού και της αξιολόγησης/κατηγοριοποίησης. Αποτελεί το μέσο και το όχημα για την επιβολή όλων των αντι-εκπαιδευτικών ρυθμίσεων και της ατζέντας των επιλογών του Κεφαλαίου, της ΕΕ, του ΣΕΒ, του ΙΟΒΕ και του ΟΟΣΑ, και συγχρόνως το μαστίγιο της αυταρχικής τιμωρητικής πειθάρχησης των εκπαιδευτικών στις κατευθύνσεις αυτές και στις επιλογές του Κράτους. Το σχολείο της μόρφωσης συνεχίζει να μετατρέπεται σε σχολείο των κατακερματισμένων δεξιοτήτων στα πρότυπα και τις ανάγκες της αγοράς, των εργοδοτών και των αφεντικών.Το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου σταδιακά μεταλλάσσεται σε ωρολόγιο πρόγραμμα δημοτικού σχολείου με διακριτά αντικείμενα, ενώ πάνω από τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού πέφτει βαριά η σκιά του εξεταστικού κάτεργου της δευτεροβάθμιας.
Δεν είναι διόλου τυχαία τα δημοσιεύματα στον Τύπο για τα σχέδια της Κυβέρνησης για τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων της εκπαίδευσης και της υγείας σε δήμους. Η περιβόητη αποκέντρωση, αποτελεί διαχρονικό διακηρυγμένο στόχο και διακαή πόθο των Κυβερνήσεων και του ΟΟΣΑ. Για την κατηγοριοποίηση και αξιολόγηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών, την υποχρηματοδότηση, την κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων, την ελαστική εργασία, τους διευθυντές – μάνατζερ και τα σχολεία – επιχειρήσεις. Όλες οι προηγούμενες προσπάθειες βρήκαν μαχητικά απέναντί τους το εκπαιδευτικό κίνημα! Κι αν η δημόσια εκπαίδευση σώθηκε από τα καταστροφικά χέρια του τοπικού κράτους, οφείλεται σε αυτούς τους αγώνες!
  
Να καταργηθεί η (ν)τροπολογία του αίσχους και η Υ.Α.
Παράλληλα, η Κυβέρνηση της ΝΔ ψηφίζει και επιχειρεί να εφαρμόσει την τροπολογία που επιτρέπει τη ζωντανή αναμετάδοση μαθημάτων από τις σχολικές τάξεις και που νομιμοποιεί και μονιμοποιεί την «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» όχι μόνο σε συνθήκες πανδημίας, αλλά ως οργανικό μόνιμο στοιχείο λειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας.Πρόκειται για μια επιχείρηση σαρώματος και ισοπέδωσης από την κυβέρνηση των κάθε είδους δικαιωμάτων. Το κεφάλαιο και το κράτος διεκδικούν τον ρόλο κεντρικής εποπτείας όλων αυτών των χρήσεων της παραποιημένης εκπαιδευτικής διαδικασίας για να χρησιμοποιηθούν σε φάσεις αξιολογήσεων, περικοπής προσωπικού: Για τη χρήση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε μόνιμη βάση αντί για προσλήψεις εκπαιδευτικών. Για το πανοπτικό σύστημα αξιολόγησης και ελέγχου, την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Για την αναπαραγωγή των ήδη οξυμένων ταξικών και κοινωνικών ανισοτήτων και αποκλεισμών. Για την αποστείρωση της ζωντανής εκπαιδευτικής διαδικασίας και σχέσης, την πειθαρχία στις επιλογές του Κράτους, την απαγόρευση του παιδικού αυθορμητισμού και της παιδαγωγικής ελευθερίας.
Από την άλλη, είναι εξίσου βέβαιο ότι οι εκπαιδευτικοί οργανωμένα, με παιδαγωγική, κοινωνική και εργασιακή συνείδηση, με την αγωνιστική μαχητικότητα που τους διακρίνει, δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουν να μετατραπεί το σχολείο σε φορντικό μοντέλο κατακρεατούργησης της σκέψης, της καταπίεσης των ανθρώπινων ενστίκτων και αναγκών, του κοινωνικού, εργασιακού και μαθητικού «πειράματος», της ανθρωποφαγίας και της αμφισβήτησης της παιδαγωγικής ελευθερίας και αμφίδρομης εμπιστοσύνης. Δεν θα εφαρμόσουν με κανέναν τρόπο την τροπολογία για τη ζωντανή μετάδοση του μαθήματος με κάμερες και δε θα επιτρέψουν να εφαρμοστούν «υβριδικά μοντέλα» εκπαίδευσης με συνδυασμό δια ζώσης και εξ αποστάσεως με ανοιχτά σχολεία. Είμαστε κάθετα αντίθετοι με την μονιμοποίηση και νομιμοποίηση της σημερινής συνθήκηςκαι συνολικά της εξ αποστάσεως ως αυτοτελές εργαλείο/υποκατάστατο της ζωντανής εκπαιδευτικής διαδικασίας,  σε κάθε περίπτωση «αναστολής λειτουργίας εκπαιδευτικής δομής» για κάποιο «έκτακτο ή απρόβλεπτο γεγονός». Για το σύνολο του κλάδου η εξ αποστάσεως επικοινωνία τερματίζεται με την επιστροφή εκπαιδευτικών και μαθητών στην φυσική τους θέση, την σχολική αίθουσα, ακυρώνοντας στην πράξη την αντιεκπαιδευτική τροπολογία και όλες τις διατάξεις και τις ΥΑ της. 
Η εμπειρία της σημερινής συγκυρίας, επιβεβαιώνει τη διαπίστωση ότι παιδαγωγικά, κοινωνικά και διδακτικά, η ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία είναι αναντικατάστατη.Σε αυτή την ιδιαίτερη συνθήκη (πανδημία και μακρόχρονη αναστολή λειτουργίας των σχολείων),οι εκπαιδευτικοί οργάνωσαν τη δουλειά τους με τον τρόπο που εκείνοι θεώρησαν καταλληλότερο και πιο αποτελεσματικό ώστε να κρατήσουν ζωντανή την σχέση τους με τους μαθητές τους, να διατηρήσουν μια ελάχιστη επαφή των παιδιών με ποιοτικές μορφωτικές, ψυχαγωγικές, πολιτιστικές, εκπαιδευτικές δραστηριότητες, να προσφέρουν  στα παιδιά και το δημόσιο σχολείο και όχι για το Υπουργείο και την αντιεκπαιδευτική πολιτική. Με δικές τους πρωτοβουλίες (και όχι του Υπουργείου Παιδείας) στάθηκαν δίπλα στους μαθητές, ως αλληλέγγυοι εκπαιδευτικοί, με τα μάτια στραμμένα στην πληττόμενη πλειοψηφία των μαθητών μας και των λαϊκών οικογενειών τους. Δεν μπορεί αυτή η ιδιαίτερη και ειδική συνθήκη να μετατραπεί σε μόνιμη και νόμιμη κατάσταση για την εκπαίδευση.Με το άνοιγμα των σχολείων οργανώνουμε το διδακτικό μας έργο όπως ακριβώς πριν την αναστολή λειτουργίας τους.
Αντίθετα, η Κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ, χωρίς καμία διάθεση στήριξης του έργου των εκπ/κών, επιχειρούν να εκμεταλλευτούν την πανδημία και την κρίση ως ευκαιρία για να περάσουν όλη τη νέο-συντηρητική, αντι-εκπαιδευτική και νεοφιλελεύθερη ατζέντα του ΟΟΣΑ, του ΙΟΒΕΕ, της Ε.Ε. για την επιβολή ενός σχολείου ως χώρουπαροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών και δεξιοτήτων και μάλιστα με τους όρους που θέτει η Αγορά.
Τώρα, και ενώ τα σχολεία φαίνεται να ανοίγουν μετά από σχεδόν 3 μήνες,με πρόσφατη εγκύκλιο το Υπουργείο Παιδείας αντί να αντιμετωπίσει τα μορφωτικά ελλείμματα της περιόδου, επιδεικνύει πρωτοφανή αδιαφορία για τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί: Σε όλες σχεδόν τις τάξεις το ΥΠΑΙΘ θέτει μαθησιακούς στόχους ακριβώς ίδιους με αυτόν που θα ίσχυε εάν τα σχολεία λειτουργούσαν κανονικά. Είναι προφανές ότι το Υπουργείο αναφέρεται μόνο στα παιδιά από εξαιρετικά ευνοημένα κοινωνικά, οικονομικά και μορφωτικά περιβάλλοντα, αδιαφορώντας πλήρως για όλα τα υπόλοιπα, δηλαδή για τη μεγάλη πλειοψηφία του μαθητικού πληθυσμού. Ο σχεδιασμός του ΥΠΑΙΘ είναι ανεπαρκής και ελλειμματικός. Ανεπαρκής γιατί δεν λαμβάνει υπόψη του το χρονικό διάστημα που τα σχολεία έμειναν κλειστά και απαιτεί να καλυφθεί το σύνολο της ύλης και ελλειμματικός γιατί δεν υπάρχει κανένα σχέδιο για αναδιάταξη της ύλης την επόμενη σχολική χρονιά.Δεν θα εφαρμόσουμε οδηγίες που θα συσσωρεύσουν ακόμα περισσότερα μορφωτικά ελλείμματα. Όταν ανοίξουν τα σχολεία θα επικεντρώσουμε σε αυτά που μπορούν και πρέπει να διορθωθούν, θα διδάξουμε τους μαθητές μας με κριτήριο το βαθμό ανταπόκρισης και κατανόησης της ύλης. Θα διεκδικήσουμε αναδιάταξη και μείωση της ύλης, μικρότερο αριθμό μαθητών ανά τμήμα, εκτεταμένα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, στήριξη και ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης.Γνωρίζουμε ότι μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν για να διορθωθεί η ζημιά όλης αυτής της περιόδου. Όμως, δεν θα αφήσουμε κανένα παιδί στην τύχη του. Θα συνεχίσουμε όλοι μαζί το τιτάνιο έργο της μόρφωσης, έχοντας απέναντί μας και τις δυσκολίες της περιόδου και τις αντιεκπαιδευτικές επιλογές του υπουργείου. 


Το εκπαιδευτικό κίνημα απαντάει με μαζικό, δυναμικό αγώνα διαρκείας
Απέναντι σε μια τέτοια αντιδραστική πολιτική ο μόνος δρόμος είναι η ενεργοποίηση και η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, η συλλογική πάλη, η ενότητα και πίστη στους μαζικούς και ανυποχώρητους αγώνες. Οι Σύλλογοι Εκπ/κών Π. Ε. με τον οριζόντιο συντονισμό τους και η ΔΟΕ είναι υποχρεωμένοι να εκφράσουν τη συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών, στη βάση των εργατικών και εκπαιδευτικών αναγκών, που ήδη έχουν θιγεί και θα συνθλιβούν περαιτέρω, όσον αφορά μισθούς, δικαιώματα, θέσεις εργασίας, ασφάλιση – σύνταξη και ανθρώπινες σχέσεις και συνθήκες στα σχολεία. Οι δυναμικές και μαζικέςκινητοποιήσεις του προηγούμενου διαστήματος, με αποφάσεις και συμμετοχή δεκάδων εκπαιδευτικών Συλλόγων Εκπ/κώνΠ.Ε. και ΕΛΜΕ και ΧΙΛΙΑΔΩΝ εκπαιδευτικών ήταν μόνο η αρχή, η πρώτη αντίδραση ενάντια στο πολυνομοσχέδιο – λαιμητόμο, τις τροπολογίες και τα σχέδια της κυβέρνησης. Είναι ενδεικτικές του αγώνα που θα ακολουθήσει. Το εκπαιδευτικό κίνημα, όπως έχει κάνει και στο παρελθόν, θα αποτρέψει τα σχέδια διάλυσης του δημοσίου σχολείου και των εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων, σχέδια που περνούν πρώτιστα μέσα από την πολυπόθητη για κεφάλαιο και κράτος αξιολόγηση. Οι μνήμες και οι εμπειρίες του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ζωντανές από μια σειρά κερδισμένων μαχών ενάντια σε αυτά τα σχέδια και σε αντίστοιχους νόμους.
Όταν η Κεραμέως δηλώνει στη Βουλή ότι δεν κάνει «ούτε βήμα πίσω», εμείς πρέπει να κάνουμε βήματα μπροστά, χωρίς να σπέρνονται ψευδαισθήσεις, πότε για τη γνωμοδότηση της κάθε ΑΠΠΔΧ, πότε για τις δήθεν «θετικές πλευρές» του πολυνομοσχεδίου, αλλά και για υποχωρήσεις σε επιμέρους άρθρα, απ’όσους θέλουν να σταματήσει ο αγώνας. Οι όποιες υποχωρήσεις της κυβέρνησης πρέπει να αποδειχθούν και οφείλονται στους αγώνες που επιβάλλεται να συνεχιστούν και να κλιμακωθούν για την πλήρη απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου. Είναι ζωντανή απόδειξη ότι οι αγώνες μας φέρνουν νίκες, και ότι τώρα είναι η ώρα για την ολοκληρωτική αντεπίθεση και όχι για εφησυχασμούς!
Σε αυτούς τους δρόμους του αγώνα βαδίζουμε ξανά. Να σημάνουμε ξεσηκωμό. Να πάρουμε την υπόθεση του αγώνα στα χέρια μας. Να πιέσουμε τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να πάρουν αγωνιστικές και απεργιακές αποφάσεις.  Αυτή η πολιτική επιλογή απαιτεί σωστό σχεδιασμό, μετωπική πολιτική, πνεύμα αγωνιστικής συνεννόησης και πολιτική ευθύνη για κάθε αγωνιστική δύναμη, μαζικές Γ.Σ., δημοκρατικούς συντονισμούς Συλλόγων Εκπ/κωνΠΕ και ΕΛΜΕ, ανοιχτές συνελεύσεις αγώνα με συμμετοχή και λόγο στο σύνολο της βάσης των εκπαιδευτικών, γενναίες αποφάσεις για την κατάργηση και τη μη εφαρμογή στην πράξη των νομοσχεδίων, των τροπολογιών – ΥΑ και των σχεδιασμών της Κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ. Με αυτόν τον προσανατολισμό:


Για το αμέσως επόμενο διάστημα προτείνουμε και προχωρούμε σε:
  • Τρίτη 26 Μαΐου στις 19:00 στα Προπύλαια νέο μαζικό πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο και πορεία στη Βουλή, απαιτώντας την απόσυρση του αντι-εκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου και της τροπολογίας
  • Αντίστοιχες κινητοποιήσεις στο κέντρο των μεγάλων πόλεων και σε Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα. Αγώνας διαρκείας, κλιμάκωση αμέσως τις επόμενες ημέρες με εβδομαδιαίες κινητοποιήσεις. Αν και όταν πάει το νομοσχέδιο στη Βουλή, γενικός ξεσηκωμός και μαζικές απεργιακές κινητοποιήσεις για να αποσυρθεί!
  • Ενημερώσεις γονιών και οργάνωση σε συνεργασία μαζί τους τοπικών κινητοποιήσεων μπροστά στον κίνδυνο κλεισίματοςτμημάτων και υποβάθμισης σχολείων.
  • Την Τετάρτη 3 Ιουνίου Πανελλαδική ημέρα δράσης Παιδείας – Υγείας. Κοινός αγώνας για την ικανοποίηση των αιτημάτων του εκπαιδευτικού και υγειονομικού κινήματος.
  • Την ημέρα κατάθεσης του ν/σ στις επιτροπές της Βουλής 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση, πορεία προς τη Βουλή και το Μ. Μαξίμου. Αμέσως μετά συντονισμός – σύσκεψη αγώνα Συλλόγων Εκπ/πώνΠΕ και ΕΛΜΕ με πρόταση απεργιακής και αγωνιστικής κλιμάκωσης.
  • Συμμετοχή και κάλεσμα σε πανεκπαιδευτικέςκινητοποιήσεις μαζί με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες (ΔΟΕ – ΟΛΜΕ) και τους Συλλόγους εκπαιδευτικών: -με την κατάθεση του ν/σ στις επιτροπές της Βουλής -στην ολομέλειά της - για ψήφιση.Με απεργιακές κινητοποιήσεις και κλιμάκωση.
  •  Αγωνιζόμαστε για την κατάργηση της τροπολογίας και της ΥΑ στο σύνολό τους. Με το άνοιγμα των σχολείων προχωράμε σε απεργία – αποχήΚαμία ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος – τερματίζουμε την εξ αποστάσεως με ανοιχτά σχολεία. Σε αυτή την κατεύθυνση προχωράμε στους Συλλόγους Διδασκόντων σε σχετικές αποφάσεις και την αποτύπωσή τους με αντίστοιχα πρακτικά. Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να πάρει άμεσα αντίστοιχη απόφαση. Απαιτούμε να προβλεφθεί και για όσους μαθητές/τριες αδυνατούν να παρακολουθήσουν κανονικά το μάθημα στο σχολείο εξ αιτίας του covid 19 η κατ' οίκον διδασκαλία.
  • Νέες Γ.Σ. και Συντονισμός των Συλλόγων Εκπ/κών Π. Ε. και ΕΛΜΕ για απόσυρση του νομοσχεδίου και της τροπολογίας και για δυνάμωμα της πρωτοβουλίας για απεργία – αποχή από την αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση.
  • Προχωρούμε σε έκδοση και διακίνηση κειμένου –συλλογήυπογραφών ενάντια σε περικοπές μισθών / εργασιακών δικαιωμάτων, ενάντια στη ψήφιση του ν/σ και εφαρμογή των διατάξεών του (δεν αξιολογώ/αξιολογούμαι, περικοπές τμημάτων, αλλαγές σε ν/γ κ.λπ.). Ενάντια στην εφαρμογή της τροπολογίας της ζωντανής αναμετάδοσης και της εξ αποστάσεως με ανοιχτά σχολεία.
  • Επιτροπές αγώνα σε κάθε σύλλογο για την μαζικοποίηση και οργάνωση του αγώνα από το εκπαιδευτικό κίνημα. Επιδιώκουμε ανοιχτές συνελεύσεις αγώνα για να πάρουν οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί μαζί με τα σωματεία τους, τους φοιτητές, τους μαθητές, τους γονείς τη μάχη στα χέρια τους.
  • Πανδημοσιοϋπαλληλική – πανεργατική απεργία στις 16 Ιουνίου για την ικανοποίηση των αιτημάτων των υγειονομικών. Δημόσια Δωρεάν ποιοτική Υγεία για όλους!
  • Συντονισμός – κοινές δράσεις με τα πρωτοβάθμια σωματεία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Για το σύνολο των εργατικών διεκδικήσεων, για ΣΣΕ, μισθούς, συντάξεις, κοινωνικά αγαθά (Παιδεία, Υγεία). Την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία και το Κεφάλαιο, όχι οι εργαζόμενοι.
  • Νέα κινητοποίηση στην περιφερειακή Δ/νση Αττικής για την απόσυρση της εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ για τα ΚΕΣΥ και την αποτροπή αναγκαστικών μετακινήσεων εκπαιδευτικών. Απαιτούμε κάλυψη όλων των αναγκών των ΚΕΣΥ και των ΣΜΕΑΕ με μαζικούς μόνιμους διορισμούς.
  • Κάτω τα χέρια από εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα των αναπληρωτών! Καμία περικοπή προϋπηρεσίας στις αναπληρώτριες εκπ/κούςΔινοπούλου – Μαργαρίτη και οποιοδήποτε εκλεγμένο μέλος Δ.Σ. Κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘ για την αποκατάσταση των προϋπηρεσιών των συναδελφισσών και την εξίσωση των δικαιωμάτων. Μαζικοί Μόνιμοι Διορισμοί – διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών τώρα!! Να καταργηθεί το προσοντολόγιο – λαιμητόμος.
  • Ενισχύουμε την πρωτοβουλία των 77 Συλλόγων ΠΕ-ΕΛΜΕ για απεργία-αποχή από την αξιολόγηση. Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να πάρει άμεσα αντίστοιχη απόφαση τώρα και να συνδράμει στον πανεκπαιδευτικό αγώνα με αντίστοιχες αγωνιστικές και απεργιακές αποφάσεις και δράσεις.
  • Με ένα πραγματικό, μαζικό κίνημα ανατροπής του πολυνομοσχεδίου, της τροπολογίας και των αντι-εκπαιδευτικών σχεδιασμών, με μαζικά πανεκπαιδευτικάκαι απεργιακά συλλαλητήρια, με εισβολή στο προσκήνιο όλων των υποκειμένων της ζωντανής εκπαίδευσης (μαθητών, φοιτητών, εκπαιδευτικών, γονιών), με μαζικές αγωνιστικές συνελευσιακές διαδικασίες βάσης, με οριζόντιες, μαζικές, ζωντανές και παραγωγικές διαδικασίες συντονισμού των Συλλόγων ΠΕ - ΕΛΜΕ, με αυτενέργεια και φαντασία στο κέντρο των πόλεων αλλά και στις γειτονιές, με νέα δίκτυα αντιπληροφόρησης του κινήματος.